MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE ŞİKAYET YÖNETİMİ POLİTİKAMIZ
- Çalışkan, deneyimli, bilgili ekibimizle,
- Saygılı, sevecen, güler yüzlü davranarak,
- Çağdaş koşullarda, etkili ve verimli sağlık hizmeti sunarak,
- Çalışanlarımızın ve hastalarımızın memnuniyetini arttırmayı hedefleyerek,
- Halkı bilgilendirip bilinçlendirmeyle toplumsal sorumluluğumuzu yerine getirerek,
-
Yasalar ve mevzuatlara uyumlu; hasta odaklı, kaliteli ve güvenli hizmet vererek, hasta haklarını her zaman koruyarak,
- Eğitimli ve bilinçli personel ile hızlı, objektif ve etkin çözümler gerçekleştirerek,
- Kalite - Müşteri Memnuniyeti ve Şikayet Yönetimi sistemimizin etkinliğinin sürekli iyileştirilmesini sağlamaktır.
|