Kurumsal Tıbbi Birimler Doktorlarımız Anlaşmalı Kurumlar Sağlık Köşesi Havacılık Tıp Merkezi İletişim
Özel Tınaztepe Hastanesi

Tınaztepe Hastanesi Telefon : 454 14 14

Özel Tınaztepe Hastanesi Facebook Sayfası Özel Tınaztepe Hastanesi Twitter Sayfası Özel Tınaztepe Hastanesi Google+ Sayfası CHECK-UP PAKETLERİ SAÇ EKİM MERKEZİ
Kurumsal
Bilgi Toplumu Hizmetleri Hakkımızda Kalite-Müşteri Memnuniyeti ve Şikayet Yönetimi Politikamız Misyonumuz Vizyonumuz Müşteri Memnuniyeti İnsan Kaynakları Kurumsal Logo Etkinlikler Sıkça Sorulan Sorular Servis Saatleri
Tıbbi Birimlerimiz
Alfabetik Sıraya Göre
Özel Birimlerimiz
Check-Up Paketleri Endoskopi Ünitesi Havacılık Tıp Merkezi Meme Hastalıkları Birimi Taş Kırma Ünitesi Fizik Tedavi Ünitesi Gemi Adam Rapor Birimi Sigara Bıraktırma Birimi Genetik Tanı Birimi
Doktorlarımız
Alfabetik Sıraya Göre Tıbbi Birimlere Göre
Oksijen Dergi
MENÜ
  • Özel Tınaztepe Hastanesi Online İşlemler
    Hasta Önerileri
  • Özel Tınaztepe Hastanesi Online İşlemler
    E-Geçmiş Olsun
  • Özel Tınaztepe Hastanesi Online İşlemler
    E-Teşekkür
  • Özel Tınaztepe Hastanesi Online İşlemler
    E-Sonuç

Kalite - Müşteri Memnuniyeti ve Şikayet Yönetimi Politikamız

  • Bilgi Toplumu Hizmetleri
  • Hakkımızda
  • Kalite - Müşteri Memnuniyeti ve Şikayet Yönetimi Politikamız
  • Misyonumuz
  • Vizyonumuz
  • SKS Kalite Yönetimi
  • İnsan Kaynakları
  • Kurumsal Logo
  • Servis Güzergahı
  • Etkinlikler
  • Sıkça Sorulan Sorular
  • İletişim

 

 

  • Çalışkan, deneyimli, bilgili ekibimizle,
  • Saygılı, sevecen, güler yüzlü davranarak,
  • Çağdaş koşullarda, etkili ve verimli sağlık hizmeti sunarak,
  • Çalışanlarımızın ve hastalarımızın memnuniyetini arttırmayı hedefleyerek,
  • Halkı bilgilendirip bilinçlendirmeyle toplumsal sorumluluğumuzu yerine getirerek,
  • Yasalar ve mevzuatlara uyumlu; hasta odaklı, kaliteli ve güvenli hizmet vererek, hasta haklarını her zaman koruyarak,
  • Eğitimli ve bilinçli personel ile hızlı, objektif ve etkin çözümler gerçekleştirerek,
  • Sunulan hizmet kayıtlarını, her aşamada dökümante edilmiş bilgi ile destekleyerek, ilgili taraflarca ulaşılabilirliğini ve sürekliliğini sağlayarak,
  • Şikâyetlerin ele alınması sürecinde adil olma, gizlilik, objektiflik ,erişilebilirlik, tarafsızlık ilkeleri esas alınarak, şikayetler ücretsiz bir şekilde değerlendirilerek, aciliyetlerine göre kısa sürede cevap verilerek,
  • Şeffaflık prensibi doğrultusunda, tüm erişim kanallarını açık ve net şekilde hasta/hasta yakınlarının hizmetine sunarak ve geri dönüş sağlanarak,
  • Risk bazlı süreç yaklaşımı prensibini kurum kültürü olarak benimseyerek, Kalite - Müşteri Memnuniyeti ve Şikayet Yönetimi sistemimizin etkinliğinin sürekli iyileştirilmesini sağlamaktır.



Hızlı Erişim Menüsü

Bilgi Toplumu Hizmetleri
Kurumsal
Etkinlikler
Tıbbi Birimler
Özel Birimler
Doktorlarımız
Mikro Sitelerimiz
Anlaşmalı Kurumlar
Kurumsal İletişim Ağı

Hizmet Rehberi

Hasta Hakları Bildirgesi
Hasta Hakları
Hasta Sorumlukları
Hekim Hakları
Ziyaretçi Politikası
Gizlilik ve Kullanım

Sağlık Köşesi

TUZ TÜKETİMİ
Vücut kitle endeksinizi biliyor musunuz?
Sınav Kaygısı
KOLESTEROLÜNÜ DÜŞÜRMEK ve DAMAR SERTLİĞİNDEN KORUNMAK İÇİN BESLENME ÖNERİLERİ
B12 VİTAMİNİ
GÜNEŞ IŞIĞI VİTAMİNİNİN SAĞLIĞIMIZ ÜZERİNE ETKİLERİ
DİŞ BEYAZLATMA NEDİR?

İletişim

Tapdi Buca Tıp Merkezi
Koşuyolu Caddesi 506 Sok. No:2 (Hipodrom yanı) Şirinyer / Buca / İzmir
0232 438 14 14
0232 438 83 44
bucatip.com.tr

Ozel Tınaztepe Hastanesi Facebook Ozel Tınaztepe Hastanesi Twitter Ozel Tınaztepe Hastanesi Google Plus
Anasayfa | Kurumsal | İletişim | Gizlilik ve Kullanım
Copyright © 2014 Buca Tıp Merkezi | Tüm Hakları Saklıdır
Mini Bilişim