- Çalışkan, deneyimli, bilgili ekibimizle,
- Saygılı, sevecen, güler yüzlü davranarak,
- Çağdaş koşullarda, etkili ve verimli sağlık hizmeti sunarak,
- Çalışanlarımızın ve hastalarımızın memnuniyetini arttırmayı hedefleyerek,
- Halkı bilgilendirip bilinçlendirmeyle toplumsal sorumluluğumuzu yerine getirerek,
- Yasalar ve mevzuatlara uyumlu; hasta odaklı, kaliteli ve güvenli hizmet vererek, hasta haklarını her zaman koruyarak,
- Eğitimli ve bilinçli personel ile hızlı, objektif ve etkin çözümler gerçekleştirerek,
- Sunulan hizmet kayıtlarını, her aşamada dökümante edilmiş bilgi ile destekleyerek, ilgili taraflarca ulaşılabilirliğini ve sürekliliğini sağlayarak,
- Şikâyetlerin ele alınması sürecinde adil olma, gizlilik, objektiflik ,erişilebilirlik, tarafsızlık ilkeleri esas alınarak, şikayetler ücretsiz bir şekilde değerlendirilerek, aciliyetlerine göre kısa sürede cevap verilerek,
- Şeffaflık prensibi doğrultusunda, tüm erişim kanallarını açık ve net şekilde hasta/hasta yakınlarının hizmetine sunarak ve geri dönüş sağlanarak,
- Risk bazlı süreç yaklaşımı prensibini kurum kültürü olarak benimseyerek, Kalite - Müşteri Memnuniyeti ve Şikayet Yönetimi sistemimizin etkinliğinin sürekli iyileştirilmesini sağlamaktır.