Kurumsal
- Çalışanlara işini sevdirmek, kurum içi kaynaşmayı geliştirmek amacıyla çalışanların toplu olarak katılacağı sosyal ve moral aktiviteler düzenlemek.
- Çalışanların memnuniyetinin ölçülmesine yönelik değerlendirme çalışmaları yapmak ve her çalışanın ihtiyaca uygun yılda en az beş ayrı konuda toplam 24 saat eğitim almasını sağlamak.
- Hasta ve çalışanların memnuniyeti doğrultusunda alt yapı çalışmalarını her kalite yılının sonunda gözden geçirmek ve bu doğrultuda iyileştirme çalışmaları yapmak.
- Hastanın ve yakınlarının memnuniyet ve önerilerini sistematik olarak ölçmek ve değerlendirmek.
- Sağlık hizmetlerinde çağdaş teknolojilerin kullanımını sağlamaya yönelik uygulamalarda bulunmak.
- Toplumsal sorumluluk bilinci içerisinde halka yönelik kurum içi ve kurum dışı eğitim seminerleri vermek.